Apps-madeingermany.de Forum

Welcome to my support forum

You are not logged in.

#1 2017-09-04 16:07:25

Reedvaneijk
Member
Registered: 2017-05-10

Life After Lance- How Livestrong Can Survive

Errant Tween Phone Home
Mijn vrouw en ik hebben gesukkeld. Mijn zoon heeft vorige week een telefoon gehad. Gezien Goedkope Nike Air MAX 2017 Heren,Vans Old Skool mijn vroegere postvraag naar de wijsheid van de afstudeerbare basisschool (Graduation Degradation), heb ik ongemakkelijk erkend dat de telefoon een afstudeercommissie was. Wel, het was meer een concessie aan de drukdruk die door andere ouders voor ons wordt gesteld. Een van de andere moeders had kort geprobeerd de verwachting te verzetten dat de kinderen een telefoon zouden krijgen voor afstuderen. Haar inspanning om de ouders te organiseren kwam tot nul. Haar herfstplan was om haar dochter een oude flip-telefoon te geven, maar toen ik met haar na de afstuderen had gesproken, had de dochter een gloednieuwe iPhone 6. De moeder merkte dat het beter was dan haar eigen telefoon. Dit zou het perfecte moment zijn voor Siri om de definitie van het woord overwinning te bieden. Maar Siri heeft geen gevoel voor humor. Mijn zoon kreeg zijn moeder's oude iPhone 5. Voltooid met een watermerk op het scherm. Het is eigenlijk een wijnreductie, maar hij is nog te jong om die grap te krijgen. Ik ga niet abonneren op Het argument dat kinderen mobiele telefoons nodig hebben voor noodgevallen. Iedereen die dit leest, heeft waarschijnlijk zonder hen gekomen. Ze hebben ze nodig om deel te nemen aan de sociale scene. Kinderen organiseren alles op de telefoon. Het verhuizen naar New York is niet makkelijk geweest voor mijn jongen, dus het was geruststellend om te zien dat hij betrokken was bij de sociale plannen. We hebben het recht voorbehouden om zijn teksten te bekijken, die ons echt informatie geeft voor lessen in passende sociale interactie Net als elke technologie kan het op beide manieren worden gesneden, maar tot nu toe zo goed. Hij is niet geplunderd of gegooid van een groepsschats. Ik moest de telefoon op de Family Share zetten waarmee we zijn aankopen beheersen en hij kan delen Onze apps en muziek. Nadat ik de kinderen om 8:30 naar bed had gezeten, zat ik op de computer en legde alles op. Ten eerste moest ik wat huishouding doen. Ik veranderde zijn viercijferige pincode; 0000 is meer van een paspoort dan een wachtwoord. Ik merkte dat hij in zijn contacten verkeerde mam had gehad. Dat heb ik gecorrigeerd Blijkbaar had hij twee dads met opmerkelijk vergelijkbare telefoonnummers. Mijn vrouw en ik zijn aan het opbouwen van traditionele geslachtsrollen, maar ik trek de lijn bij de vrouwelijke leidende polygamie. Dus ik heb de papa verwijderd met het andere nummer. Als ik de telefoon neerzetten, begint het zoemend. Tekst na de tekst kwam in. Zoveel trillingen was ik bang dat de telefoon zijn afdruk in de tafelblad zou etsen. Ik kon niet op sommige van hen knipperen. Enige sappige stukken roddel waren goed verborgen in de digitale detritus. Het was een zinloze stroom emoticons, acroniemen en groeten. De volgende dag was ik opgelucht om te ontdekken dat tenminste één van de Meisjes op school probeerden zich uit de groep te krijgen die ze voor alle leden van de klas hadden gemaakt. Dan maakte iemand anders een andere groep en de marteling begon opnieuw. Twee van onze regels zijn: geen telefoon in Nike Air Max Plus Tn Heren je slaapkamer. Geen gebruik van de telefoon Na 8:00 uur. Als de teksten na 9:30 overstroomd werden, liet ik mezelf de voldoening om in ieder geval in dit zeldzame geval boven het gedrag van mijn kind te zijn. In plaats daarvan liet ik de bedtijd verlaten Slip de laatste week en de kinderen kregen een beetje ratty en daarom waren ze allemaal in bed om 8:30. Ze waren allemaal slapen binnen 15 minuten. Het probleem is dat mijn zoon opstaan en begint te texting voor 6:00 uur, Wat een aantal andere jongens wakker werd. 'RU wakker?' 'Ben nu' De laatste app die ik met zijn telefoon synchroniseerde was Nike + Running. Hij kids off screens is een constante strijd dus een deel van de telefoon deal was om zijn leeftijd in kilometer per week te runnen. De aërobe verplichting zou in kilometers gemeten worden, maar dat leek archaïsch; Het gebruik van mijlen dat is. Gezien zijn geschiedenis om bitter te klagen na het lopen van een tiende van een mijl, vermenigvuldigen die honderdvoudig, was een paar stappen te ver. Kinderen kunnen geen Nike + profiel maken, wat ironisch is omdat het gewoon de soort gezondheidsgemeende sociale media is Betrokkenheid die moet worden aangemoedigd, maar ze kunnen de app nog steeds gebruiken om rennen te volgen. Deze morgen was de eerste jog van mijn zoon. Hij staat achter het wekelijkse schema, maar hij is nog steeds tegen het idee. Hij heeft zelfs geprobeerd een paar regenstromen te veranderen in de vloed van Noach. Maar na zijn les heb ik hem verlicht van de last van zijn trombone, de app geopend, een ronde begonnen, hem de schilderachtige route verteld, in mijn auto gehoord en gereden Ik zal de indruk geven die ik hem gelukkig in mijn stof heeft gelaten. Ik zal toegeven dat de grond er een beetje te vochtig was. Na zesentwintig minuten en 3,16 km (bijna 2 mijl) kwam hij ons straat in de straat Om het feit te verbergen dat hij behoorlijk tevreden was met zichzelf. Thirteen minuten mijlen! Zijn reis werd onderbroken door een reeks teksten of hij rijdt echt als zijn moeder.

Board footer