Apps-madeingermany.de Forum

Welcome to my support forum

You are not logged in.

#1 2017-08-25 18:18:34

Reedvaneijk
Member
Registered: 2017-05-10
Posts: 29

What Your Shoes Say About You

Running Recovery Informatie
Herstel. Dag na lange rit: Zwem 'n SoakI zwem 30 tot 45 minuten. Weet je dat? Dit betekent dat ik door 8: 45 per nacht moet slapen. Het heeft me dezelfde paar jaar meegemaakt door een systeem te tegenkomen goedkope nike air max 90 heren dat voordat mij helpt om me sneller terug te assisteren. Gebruikt indien preventief programma, als jij lichaamswerk met consistente basis uitvoert, karaf u assisteren bij snellere herstel en preventie betreffende letsels. Door ervoor bij zorgen dat ik de tijd juist maak door op dezelfde rij bij trainen, moet ik u toevoegen betreffende mijn trainingsplan. Ik ga boodschappen verrichten en maaltijd prep voordat de week. Een herstelroutine is niet een maat die ieder past. met een ofwel andere manier herstelt u gewoon verdwaald in de shuffle en helaas vergeten. Ik volg mijn zwemmen aan 15 minuten in de hete spa, ondertussen ik sommige pijnlijke spieren in de genade van de jets zet. Niet enkel rijdt ze marathons, echter ze draait voortdurend bij haar twee kinderen plus helpt hen om de waarde met een actieve levensstijl erbij leren. De sleutel zelfs een herstelplan is consistentie. Zodra jullie het reparatie omarmt wanneer kans vanwege u sterker te betreffen, kunt u de voordelen snijden voor beslist langere plus gezondere levensduur. Het brengen van juiste slaap onderhand uithoudingsopleidingshulpmiddelen bij het opgegeven opbouwen plus repareren met spierweefsel plus botten. Herstellende postlopen inslikken onze lichamen genezen plus acclimatiseren met de stress die wij doorbrengen bij onze harde trainingen plus lange lopies. Voorlopig bereidt ik beslist gezonde na-rijstmaaltijd op, dat bestaat eruit kwalitatieve koolhydraten, vetten, groenten en eiwitten. Deze vertrekken hand bij hand vanwege u erbij begeleiden zoals de eindstreep. Probeer dat: In gelegenheid van voortdurend schuim voort te rollen, rol zelfs je de meest zachte plek hebt en houd de rol op dat plek gedurende 60 seconden. Ik maak een reparatie schudden dat bestaat eruit eiwitpoeder gemengd met beslist elektrolytdrank plus ijs. Wist u datgene? Gebrek bij slaap verhoogt het stresshormoon, cortisol, waarom het lijf kan word verboden vanwege volledig erbij herstellen plus te interfereren met de repareren met zacht weefsel. Als ik op beslist hoog niveau wil trainen, moet ik de uitnodigen van mijn lichaam respecteren en datgene omvat slaap. Focus bij gevoelige plaatsen helpen jouw spieren ontspannen. Die gevreesde activiteit dat we hardlopen hebben, schenken vaak niets genoeg tijdsduur voor. Wanneer het bij het plan is, vervolgens zal ik het er gerust volgen. Ik loop mijn hond vanwege de wijk. Ik blijf in de hoop om DOMS het goede te vermijden (vertraagd Onset spierpijn). 2-3 Tijden per week: Loop UpI Wijd mijn 30 minuten lunchpauze uit vanwege de strakke vlekken eruit te strekken en eruit te rollen. U moet gaan wellicht aardig starten, schuimrollen na jouw eerste lange termijn alsof chocolademelk drinken Nike Air MAX 90 Dames binnen 30 minuten gelijk het afronden van uw hard workouts, toch dan gebeurt het, alsof moet ik zeggen datgene het niets meer gebeurt. Jenny ben een marathonmam in iedere zin met het woord. Ik bedoel, wie bezit de tijdsduur om erbij herstellen? Dat betekent eveneens dat ik mijn liefde moest opgeven voor u kijken volgens een tv-show terwijl ik in bed ging zitten. We gaan op dezelfde familiewandeling groothandel nike air max 2017 met onze lokale paden. Regelmatige massages verminderen spierpijn en vermoeidheid, verhogen gezamenlijk bewegingsbereik en verbetert bindweefsel genezing. Shop Schuimrollers en Orb BallOnce een week: Werk zo, dat karaf ik werkenOm ik de halve punt in mijn training slaat, draai ik tussen mijn chiropractor en een sportmassotherapeut, zodat ik nooit Ga meer later 10 dagen zonder dezelfde soort lichaamswerk te krijgen om ervoor te zorgen dat ik de spierevenwichtigheden voordoen. Wees zo toegewijd aan jouwe herstelplan indien u volgens uw trainingsschema bent. Ik maak dezelfde fijne, warme douche. Jij moet tevens tijdens u trainen elektrolyten en vloeistoffen aanvullen. Onmiddelijke na mijn Jasyoga strekken schuim ik en rol met de orbbal gedurende 15 minuten (ongeveer 7 minuten aan elke kant betreffende mijn onderlichaam) Wist jij dat? Respecteer het proces en haal de beloningen. Ik voeg de heup en gluten uit voordat 15 minuten, met dank aan Dezelfde Jasyoga youtube video.. Bij lang heb ik tijdens de training van gemiddeld 6 ? uur slaap gewerkt en mijn lichaam bleef gebruikelijk doorlopen tot het stopte met u functioneren betreffende de manier waarop ik het wilde. Tussen karwei, kinderen, taken, sociale evenementen, training, slapen. Zwemmen voordat herstel verbetert de evenement door het verminderen van spierweefselontsteking als gevolg van dezelfde lange ronde. Elke nacht: 8 uur voor PowerI zorg ervoor dat ik 8 uur slapen met consistent slaap en wekelijkse tijden. Doel voordat een carb: eiwitverhouding betreffende 3: 1 binnen 30 minuten onmiddelijke na voltooiing betreffende de oefening. Lees meer berichten betreffende Jenny Boven het geval dat je jezelf kwijt leven voor hoe je u beste karaf herstellen, dacht ik dat ik mijn herstelplan zou delen voordat mijn komende marathon. U consumeren betreffende zowel eiwit als koolhydraten na u rennen zullen de opslag van glycogeen verbeteren en voedingsstoffen verstrekken voor u herbouwen betreffende beschadigde spieren. Dus behalve verdere ado, hier zijn mijn (waarschijnlijk obsessieve) herstelstrategie: Onmiddellijk Post Long Run: Chill OutWanneer mijn lange rennen en afkoelwandeling compleet is, vind ik u leuk door de last van mijn voeten af te aanvaarden en aan mijn benen op de vloer bij liggen Verticaal op de muur deponeren gedurende 5-10 minuten, vandaar ik mijn lopende statistieken analyseert met mijn Garmin Connect App. Na dikwijls trial and error heb ik dezelfde behoorlijk juist systeem voordat herstel. Herstel is net zo relevant voor jouwe training indien het gaat om Boven alle mijl.. Het kostte me dezelfde tijdje door de betere manier bij vinden door het herstel in mijn leven met te aanvaarden. Veel verwondingen kunnen vermeden worden sinds middel van goede stretching en schuimrollen. Ik doe mijn voeten in een emmer ijs voor 10 minuten als ik mijn herstelschudden drink. Wist u dat? Als ik zit, word ik stijf. Het doel van een herstelroutine is om het lichaams genezingsproces onmiddellijk te starten, zodat u klaar bent voor de volgende training. Wist u dat?

Offline

Board footer

Powered by FluxBB