Apps-madeingermany.de Forum

Welcome to my support forum

You are not logged in.

#1 2017-09-20 16:08:47

Reedvaneijk
Member
Registered: 2017-05-10

Nike Free Hypervenom 2 introduces new color

Retail Chatter # 8
Wat gebeurt er met een luxe merk onder de lijn wanneer je atletische draag je dagkleding wordt? Van sneakers tot leggings naar hoodies voor T-shirts en broekbroekjes, dit zijn alle artikelen die in de meeste luxe merkencollectie worden geworden, seizoen na seizoen. We hebben allemaal deze trend eerder gezien en dacht dat het misschien nu zou zijn, maar Nike air max -tabmagazines.nl in plaats daarvan is het nu een levensstijl trend. Momenteel in winkels zijn deze categorieën verantwoordelijk voor de meeste ontwerpers die door zaken worden verkocht. Stella McCartney's samenwerking met Adidas sinds het lanceerde in 2004 is 10 jaar later op 790 punten wereldwijd gegroeid en Lululemon, ondanks zijn controverse, was de eerste die de kans om de actieve slijt trend op grote schaal te benutten. De omzetstijging van 2008-2013 bedroeg meer dan 1 miljard dollar en deze groei zal alleen doorgaan, aangezien meer designermerken zoals Givenchy, Chanel en Dolce \u0026 Gabbana steeds meer actieve kleding aan hun collecties toevoegen. Ik heb steeds meer vrouwen en mannen gezien, Doe je SoulCycle- of yoga-lessen af, doe de dag van eren, lunch of gewoon opknoping, nog steeds in een uitrusting, en deze blik komt niet alleen in de VS voor, maar het is wereldwijd geworden. Onlangs op mijn vlucht vanuit Europa, de hoeveelheid passagiers die in atletische uitrusting vliegen, hebben de uren besteed aan de Lufthansa A380Is gewogen door iedereen de prijsprijs van 895 dollar te besteden voor sneakers met het Chanel-label, of 975 dollar voor de Givenchy-broek om de sportschool te raken , Of gewoon is deze nieuwe casual de levensstijl van de fashionistas geworden? U kunt het zelf niet helpen, maar om de advertenties online of in de tijdschriften te bekijken, evenals de visuele displays in de ramen van luxe merkwinkels tha Niet te zien mannequins of modellen die eens in cocktailjurken, jurken, jurken, jurken en jurken werden vervangen, die vervangen worden door meer atletiek, lijken op leggings, sweatshirts en sneakers. Volgens het onderzoeksbedrijf in Boston, gevestigd in Trefis, is de wereldwijde sportkledingmarkt die actief is Slijtage is in 2019 Adidas Superstar Dames-Tabmagazines.nl ruim 178 miljoen dollar te bereiken, waardoor er veel ruimte is voor nieuwe merken en veel anderen die plotseling op deze bandwagen zijn gesprongen. Bedrijven zoals SoulCycle hebben onlangs hun eigen kledingpakket uitgebreid en hebben samengewerkt met Shopbop, terwijl Barry's Boot Camp samen met Bloomingdales is samengesteld. Dit is alles om het merkbewustzijn in en uit de klassen te vergroten. Dit is zeker geen teken van De tijden alleen voor vrouwen. Meer mannen in kostuums verhandelen in hun jurkschoenen voor het koele comfort van Nike, Adidas of meer prijse merken zoals Tom Ford, Lanvin of Saint Laurent sneakers om zaken te doen, dit is ver van de vrijdag af. Ik moet toegeven dat ik ook in de weekenden niet meer schuldig rondlopen in mijn sportschoolkleding, na mijn ochtend-training nog voorbij is, zolang merken deze artikelen op een modieusere manier voortzetten door betere stoffen te gebruiken, de kwaliteit te verbeteren , Fit en design. Zeker met het comfort van deze kleding is het natuurlijk dat onze atletische kleding binnenkort de nieuwe manier van leven kan worden.

Board footer