Apps-madeingermany.de Forum

Welcome to my support forum

You are not logged in.

#1 2017-09-20 16:44:59

Reedvaneijk
Member
Registered: 2017-05-10
Posts: 41

Nike Hypervenom Phantom II new color in advance appearance

Inspiratie versus manipulatie
Kun je je voorstellen of Martin Luther King Jr. een reclamecampagne nodig had om het publiek aan hem te trekken? Of hoe zit het met Gandhi ... hoe moeilijk vind je dat het voor hem zou zijn om een Twitter-opvolging te bouwen? En dan is er de late, echt geweldige Steve Jobs - was het een grote marketing blitz die deze college dropout verdiende een uitnodiging om een begin speech bij de Universiteit van Stanford te geven of ervoor te zorgen dat die toespraak viraal wordt en jaar na jaar geciteerd wordt? Natuurlijk niet . Deze mensen bood iets speciaals aan. Iets dat geen marketing blitzes, geen virale video's en geen grote reclamebudgetten kan op zichzelf doen. Ze hebben inspiratie aangeboden. Kijk eens naar alle grote merken die er zijn, en je vindt er één ding NIKE AIR VAPORMAX FLYKNIT HEREN gemeen: ze verkopen geen dingen. Zij staan voor dingen. Een monumentale verschil. Want als je verkoopt, zet je jezelf in de positie om mensen te overtuigen waar je de moeite waard bent om te volgen. En dit vereist altijd manipulatie van een of andere aard, wees dat prijs-, product-, positionerings- of marketingbericht manipuleren. Omgekeerd, als je iets voorstaat, inspireer je. Je staat op voor iets, meestal groter dan jezelf, en mensen hebben betrekking. Het motivert in plaats van manipuleren. Motivatie heeft het potentieel om personen, gemeenschappen, naties en zelfs onze hele planeet te magnetiseren. Borden die inspireren, trekken ons aan hen door wie ze zijn, waar ze voor staan en hoe ze zaken doen. Degenen die manipuleren, proberen ons naar hen te slepen. Hun inspanningen om ons te overtuigen nemen allerlei vormen aan - alles van het beloven van u. Ik ontvang het warme meisje (voeg hier uw favoriete bier advertentie hier in) om goede aanbiedingen te bieden (prijzen gesneden!) Met behulp van tijdgevoelige promoties !) Om seksuele aantrekkingskracht en bekwaamheid te verkennen (ook parfum en cologne advertenties). De lijst gaat door en weer. En ik ga niet liegen, manipulatie werkt wel. Het kan een buzz maken. Maar wees gewaarschuwd: een buzz gewonnen het laatst. In feite is het het 'hit'-wonder van de marketingwereld genoemd. Want voor lang gaat iemand anders www.connexonline.nl met hun eigen buzz-worthy fad komen en het podium stelen. Dan is het vijftien minuten van je merk over. Manipulatie is een truc. En trucs werken pas zo lang voordat mensen zich moe maken. Daarom moeten merken die ervoor kiezen om de verkoop door manipulatie te bouwen, zo veel geld doorbrengen op reclame Campagnes en marketingblitzes. Ze moeten hun strategie altijd veranderen, hun berichtgeving veranderen, hun producten 'innoveren', nieuwe campagnes, enzovoort opstellen. Nu, kijk eens naar de merken die inspireren. Merken zoals Nike, TOMS Shoes en Virgin. Wanneer was de laatste keer dat je Nike slash prijzen zag? Heb je ooit een grote Super Bowl-commercial voor TOMS gezien? Was er ooit een dag wanneer je twijfelde aan de overtuiging van Sir Richard Branson voor wat hij erop wilde doen? Nee, natuurlijk niet. Er was geen behoefte aan verkoop of gimmicky commercials of het herontdekken van hun marketing berichten om het inkoop publiek te trekken naar Ze hebben ervoor gekozen om te inspireren. En het ging uit in spades. Onafhankelijk van hoe lang ze zijn geweest, hebben elk van deze merken enorme winsten getrokken en bleven jaar na jaar jaarlijks relevant over alle leeftijdsdemografie. En de reden hiervoor is dat inspiratie nooit uit de stijl gaat. Het is altijd trendend. Dus, hoe kan je een merk worden dat inspireert? Door een positieve sociale impact te creëren. Word een merk dat winst op een manier maakt die de wereld wint. Niet alleen zal dit de mensheid in uw merk brengen, waardoor een emotionele band met mensen wordt opgewekt en op hun beurt brandlojaliteit bevordert, maar het zal u ook verplaatsen om in een van de sterkste koop- en zakendrends op de 21e eeuwse markt te gaan U op de volgende manieren voor meer succes. 1.) Inspirerende merken maken meer geld. 91% van de wereldwijde consumenten zullen waarschijnlijk overgaan naar het kopen van merken die een goede oorzaak ondersteunen. Bewuste consumptie is aan de opkomst en laat er geen tekenen van vertragen. Mensen werken hard voor hun geld. Zij willen het uitgeven op een manier die een verschil maakt. En ze zijn veeleisende merken helpen hen dat verschil maken. 2.) Inspirerende merken trekken en behouden beter talent. Uit onderzoek blijkt dat 58% van de medewerkers bereid is om een loonverlaging te betalen voor een maatschappelijk verantwoorde onderneming. En 100% van de medewerkers zegt vandaag dat het CSR-beleid van een bedrijf invloed heeft op hun beslissing om er toe te passen. Als uw bedrijf kort op budget en lang op inspiratie staat, kan u nog steeds concurreren met grotere bedrijven om toptalent te werpen.3) Inspirerende merken Beleggersvriendelijk. Veel venture capitalisten zullen nu alleen investeren in dubbele bottom line-bedrijven. Zelfs in feite heeft het geleid tot een hele nieuwe categorie genaamd Impact Investing, waarin beleggings dollars alleen worden toegekend aan bedrijven met het voornemen om Impact Investing is in de afgelopen 10 jaar gegaan van $ 12 miljoen naar meer dan 400 miljard dollar en heeft in de komende tien jaar een potentiële investeringskans tussen 400 miljard dollar en 1 miljard dollar. ) Inspirerende merken creëren legaten. Man's zoektocht naar betekenis is een zoektocht zo oud als de mensheid zelf. Wij willen, hebben en streven ernaar om de tijd te maken die we iets betekenen. En aangezien een grote meerderheid van die tijd uitgegoten zal worden in wat je voor het leven doet, is je best om terug te kijken en trots te voelen op wat je leven heeft gestaan, om je carrière iets te betekenen. Laat me je een vraag stellen: Wat wil je dat het toost op je 80ste verjaardag gaat over - hoeveel geld heb je gemaakt of wat een geweldig leven dat je hebt geleefd? Met een inspirerend merk, kun je beide hebben.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB